Урок42(21.12.2022)
ІІ. Виробниче навчання на виробництві з кваліфікації "Офіціант" 3 розряду.
ОФ-3 "Виконання етапів підготовки залу до роботи та процесу обслуговування відвідувачів".
ОФ-3.2.2 "Прийом і оформлення замовлення".
- сформувати в учнів первісні уміння прийомів по виконанню подача прейскуранту відвідувачам та дотримання вимог охорони праці та безпеки.
Дуже важливо добре зустріти гостя при вході до ресторану. При цьому обслуговуючому персоналу необхідно проявити всю свою майстерність, щоб у відвідувача склалося найсприятливіше враження про даний заклад. Якщо перша зустріч виявилася невдалою, то надалі буде дуже важко завоювати довіру гостя.Після того, як відвідувачі зайняли свої місця, метрдотель або офіціант подає їм меню та прейскурант, щоб вони вибрали страви і напої.
При подачі меню та прейскуранту відразу ж починаються переговори про замовлення. Спочатку можна запропонувати різноманітні види аперитивів, наявні в ресторані, або просто підвезти до столика візок з ними. Спиртне збуджує апетит гостей, допомагає скоротити їм час очікування і, крім того, дає можливість офіціанту прийняти додаткове замовлення.
Офіціанту необхідно запропонувати аперитив на вибір. Пропонуючи його, слід враховувати пору року, оскільки влітку прийнято свіжі слабоалкогольні фруктові напої, а взимку — ті з них, які містять багато алкоголю.
Запропонувавши меню та прейскурант, офіціант звертає увагу гостей на фірмові страви і відходить на деякий час убік, щоб дати можливість гостям ознайомитися з асортиментом страв та напоїв. Після того, як гості ознайомилися з меню та прейскурантом (папка закрита, відкладена убік), офіціант знов підходить до столу (краще з правого боку) і приймає замовлення.
Домашнє завдання: ознайомлення з матеріалом.