Урок37(14.12.2022)

 ІІ. Виробниче навчання на виробництві з кваліфікації "Офіціант" 3 розряду. 

 ОФ-3 "Виконання етапів підготовки залу до роботи та процесу обслуговування відвідувачів".

 ОФ-3.2.2 "Прийом і оформлення замовлення".

Урок 37"Зустрич відвідувачів в ресторанах, кафе та барах".
МЕТА уроку:
- навчити учнів правильному виконанню прийомів, що входять в операцію по темі з дотриманням вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності; 

- сформувати в учнів первісні уміння прийомів по виконанню прийомів зустрічі з відвідувачами та дотримання вимог охорони праці та безпеки.


Обслуговування в ресторані складається з наступних елементів: зустріч і розміщення відвідувачів, прийом і оформлення замовлень, передача замовлення на виробництво, отримання подача буфетної продукції, отримання і подача замовлених закусок, страв, напоїв, розрахунок з клієнтом.

Зустріч відвідувачів ресторану починається біля вхідних дверей, де їх люб'язно вітає швейцар в уніформі (лівреях, кашкет і білі рукавички).
У вестибюлі назустріч гостям виходять гардеробники; їх обов'язок - прийняти від гостей верхній одяг і видати фірмові номерки. Відвідувачі перед дзеркалом можуть привести себе в порядок.
Біля входу в зал ресторану гостей зустрічає метрдотель, він вітає їх і проводжає до вільного столу, запитує. Якщо з якоїсь причини метрдотель відсутній, його функції зазвичай І виконує бригадир офіціантів.
Якщо відвідувачі сіли за обраний ними стіл, то пропонувати їм інші місця і пересаджувати їх не дозволяється. У вечірні години займати вільні місця за столом, де вже сидять відвідувачі, можна тільки після того, як вони дадуть на це дозвіл | метрдотелю. У денні години (з 12 до 17), коли відпускаються обіди, відвідувачі займають вільні місця за столиками.
Офіціант, підходячи до столика, повинен вітати гостей і залежно від часу відвідування словами «Доброго ранку», «Добрий день» або «Добрий вечір».
Не можна пропонувати відвідувачам зайняти місця за столом, який не підготовлений до обслуговування: не прибраний використаний посуд, не виконана попередня сервіровка столу. Для великої групи відвідувачів з дозволу метрдотеля може бути складений загальний стіл з декількох столів.
Якщо гості принесли квіти, офіціант, не чекаючи їх прохання, повинен принести вазу з водою, помістити в неї квіти, поставити вазу в центрі столу, але так, щоб квіти не заважали відвідувачам.
Домашнє завдання: ознайомлення з матеріалом та оволодіння навичками нової темі і законспектувати.